reklama

Sloboda zvierat

A zas idem rýpať. Štuchať do niečoho čo sa mi zdá zvrátené a pri čom mi zostáva rozum stáť. Sloboda zvierat a podobné organizácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (123)

Už teraz si viem predstaviť reakcie ľudí, ktorých sa tento článok dotkne. Nechcem však nikoho odsudzovať, chcem len, aby sa ľudia zamysleli nad súčasnými vzťahmi medzi ľuďmi a zvieratami. Ja neviem kedy začal tento trend starostlivosti o zvieratká, ale ja ho jednoducho nechápem. Naozaj nerozumiem tomu, prečo ľudia psov obliekajú, prečo sa zapaľujú sviečky na zvieracích cintorínoch, prečo mladí ľudia namiesto detí vychovávajú psov, prečo sa dávajú peniaze na útulky pre zvieratá.

Často pri prechádzkach sa stretávam s fenoménom obliekania psov. Ja jednoducho nerozumiem významu tohto obliekania, lebo si myslím, že pes je fyziologicky dobre pripravený aj na chladnejšie podmienky a iný význam tohto obliekania v tomto prípade je teda len módny doplnok a podľa môjho skromného názoru tento doplnok psovi skôr škodí ako pomáha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sviečky na zvieracích cintorínoch je kategória sama o sebe, ktorú asi pochopia len ľudia, ktorí tieto cintoríny vymysleli a tí ktorí tam svoje chlpaté ratolesti pochovávajú a trúchlia nad nimi. Áno, viem že ľudia svoje zvieratká milujú a je im naozaj smutno keď skapú, ale trúchliť nad ich stratou mi príde veľmi zvláštne.

Poznám veľa manželských párov, ktoré jednoducho deti nechcú. Žiaľ ekonomická situácia je taká ako je a verím tomu, že niektoré páry si deti naozaj dovoliť nemôžu. Zvrátené to začína byť vtedy, keď si svoj materinský vzťah vybudujú k zvieratám, o ktoré sa neskôr starajú možno lepšie jak by sa starali o vlastné deti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz to najlepšie. Sloboda zvierat a iné duchaplné organizácie. Ak na to niekto má, nech prispieva. Viem je to šľachetné starať sa o opustené a týrané zvieratá, veď nakoniec je každého vec, čo bude robiť so svojimi financiami, len som toho názoru, že sa dajú asi aj lepšie využiť. Koľko ľudí vo svete trpí viac ako tieto zvieratá, koľko detí zomiera na bežné choroby a práve tu tie financie chýbajú. Niekto mi môže položiť otázku, že čo s takýmito zvieratami. Môj názor je jednoznačný. Tieto zvieratá treba utratiť. Myslím, že by to pomohlo samotným zvieratám, ktoré sa tu v neprirodzenom prostredí iba trápia a pomohlo by to určite aj ľudom, ktorých čas a financie venované týmto zvieratám by sa využili rozumnejšie.

Matúš Vachan

Matúš Vachan

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek s bežnými problémami, starosťami a radosťami. Neznášam ľudskú hlúposť a som za každý dobrý nápad, ktorý posunie ľudstvo ďalej. Milujem prírodu a som za razantné postihovanie znečistenia Zeme. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu